ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

خرید هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای
دسته بندی مقالات
برچسب ها

در ساختمان هایی که پله، بالکن و … دارند باید موارد ایمنی به درستی رعایت شود تا از خطری برای سلامتی افراد رخ ندهد. استفاده از نرده و هندریل از آن دست وسایل ایمنی هستند. این روزها خرید هندریل شیشه ای رواج یافته است و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به دنبال خرید آن هستید تا انتهای مطالب با درسا پلاس همراه شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

هندریل شیشه ای چیست؟

هندریل شیشه ای یا حفاظ شیشه ای یک نوع سیستم حفاظتی است که بر روی بالکن، راه پله ها و … نصب می شود تا از افتادن و آسیب دیدن افراد جلوگیری کند. از آن جایی که این نوع هندریل از شیشه ساخته می شود نمای بسیار زیبا و جذابی دارد و حس مدرنیته را به ظاهر ساختمان می دهد. به همین دلیل کسانی که علاقه به سبک های مدرن دارند به راحتی می توانند از این مدل هندریل در ساختمان خود استفاده کنند.

شیشه ای دفنی یا توکار

مهم ترین انواع هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای بر اساس نوع ساختاری که دارد، دارای انواع مختلفی می باشد. در ادامه مهم ترین انواع آن را نام می بریم.

• هندریل شیشه ای اسپیگات


از رایج ترین مدل های هندریل شیشه ای است که نصب آن به زیرسازی نیازی ندارد در نتیجه در مدت زمان کوتاهی نصب می شود و برای استفاده در ساختمان هایی که باید خیلی سریع آماده شوند بسیار کاربردی می باشد. در این مدل هندریل، پایه ها به خوبی از شیشه نگه داری می کنند و معمولا ارتفاع آن ها 15 تا 25 سانتی متر می باشد و از جنس های فولاد، استیل و آلومینیوم ساخته می شوند.

• هندریل شیشه ای فیکس پوینت یا دکمه ای


این نوع هندریل شیشه ای از جمله مدرن ترین هندریل ها محسوب می شود. در این روش شیشه ها در محل اتصال به بدنه سوراخکاری می شوند و در آن از قطعات نگه دارنده ای مانند دکمه استفاده شده تا شیشه ها به بدنه جانبی متصل شوند.

• هندریل شیشه ای اکسپوز یا روکار


هندریل شیشه ای اکسپوز یا روکار به صورت نرده ی شیشه ای و یکدست در پروفیلی یو شکل از جنس آلومینیوم می باشد. در ساختمان های قدیمی که نیاز به نوسازی دارند از این مدل هندریل شیشه ای می توان استفاده کرد و بر زیبایی و امنیت سازه افزود.

• هندریل شیشه ای دفنی یا توکار


این مدل هندریل شیشه ای شبیه به مدل اکسپوز است اما این تفاوت را دارد که پایه های آن درون زمین یا دیوار دفن می شود به همین خاطر است که به آن دفنی یا توکار گفته می شود. از آن جایی که پایه های این مدل هندریل قابل مشاهده نیست، زیبایی بصری فوق العاده ای را به سازه می دهد.

• هندریل شیشه ای هنزا


یکی دیگر از مدل های نرده ی شیشه ای، هنزا نام دارد که در آن از نوار های عمودی از فریم فلزی یا استیل استفاده می شود و شیشه ها به دو طرف این نوارها و پایه ها متصل می شوند. در ساختمان هایی که طراحی مدرن و معاصری دارند می توان از این مدل هندریل شیشه ای استفاده کرد و زیبایی و شفافیت را به سازه داد.

هندریل شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟


استفاده از هندریل شیشه ای می تواند مزایا و ویژگی های زیادی را برای ساختمان شما به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• افزایش ایمنی سازه
• بالا بردن زیبایی ساختمان
• ماندگاری و عمر زیاد
• مناسب برای طراحی های مدرن
• نصب راحت و سریع
• شستشو و نظافت راحت
• استحکام در برابر ضربه و تغییرات آب و هوایی
• تنوع بالا در انتخاب مدل و یراق آلات

هندریل شیشه ای چقدر است؟

قیمت هندریل شیشه ای چقدر است؟

همانطور که مشاهده کردید هندریل شیشه ای دارای انواع مختلفی است. شما می توانید با توجه به نوع طراحی سازه و همچنین سلیقه ای که دارید مناسب ترین نوع هندریل شیشه ای را خریداری نمایید. با انتخاب این مدل نرده ی شیشه ای علاوه بر افزایش ایمنی سازه، زیبایی مدرن و منحصربفردی را به ساختمان خود می دهید.

بر این اساس طبق نوع و مدل هندریل شیشه ای، ابعادی که مد نظر دارید، نوع یراق آلات آن و … قیمت هندریل شیشه ای محاسبه می شود. به همین دلیل برای اطلاع از جزئیات قیمت هندریل شیشه ای مورد نظرتان بهتر است با کارشناسان ما در درسا پلاس تماس بگیرید.