ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت

03
دسته بندی مقالات
برچسب ها

پروفیل های آلومینیومی دارای تنوع زیادی هستند و هر کدام از آن ها برای موارد به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت یکی از انواع آن به حساب می آید که با توجه به ساختاری که دارد، در ساختمان ها استفاده می شود. در ادامه با درساپلاس همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره این نوع پروفیل آلومینیومی به دست آورید.

پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت چیست؟


یکی از انواع پروفیل های آلومینیومی پرکاربرد، پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت نام دارد که از آن در ساخت دریچه ای به همین نام استفاده می شود. از این پروفیل در سیستم های تهویه ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و … استفاده می شود. علاوه بر آن، از آن برای ساخت دریچه های تعمیر و سرویس، بازدید و چکاپ دستگاه ها استفاده می شود. این دریچه را در زیر دستگاه مورد نظر و بر روی سقف کاذب نصب می کنند تا تعمیرکار به راحتی بتواند در مواقع لازم، به دستگاه ها دسترسی داشته باشد.

کاربرد دریچه داکت اسپیلت در چه مواردی است؟


بعد از آن که دستگاه داکت اسپیلت در محل مناسب خود نصب و راه اندازی شد، برای آن که در دوره های منظم و مشخص سرویس کار بتواند به دستگاه دسترسی داشته باشد، نیاز به دریچه داکت اسپیلت داریم. این دریچه که از پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت ساخته می شود، علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، برای مخفی کردن دستگاه از دید عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دریچه برای بالا بردن زیبایی ساختمان، مخفی کردن دستگاه، دسترسی به سیستم تهویه، سرویس و تعمیر دستگاه و … می باشد در نتیجه در هر نوع ساختمانی اعم از مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان، رستوران و … نیاز است که از این پروفیل استفاده بشود تا ظاهر مناسب و مرتب ساختمان حفظ بشود.

از جمله قابلیت های مهمی که دریچه داکت اسپیلت دارد این است که می توان بر روی آن یک فیلتراسیون هوا نصب نمود تا از ورود گرد و غبار به درون محیط جلوگیری شود. این دریچه ها با استفاده از پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت ساخته می شوند و دارای انواع مختلفی می باشند و متناسب با همین شرایط، مزیت های مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

Untitled 1

مهم ترین مزایای دریچه داکت اسپیلت کدام اند؟


دریچه داکت اسپیلت دارای مزیت های متعددی است که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

• این نوع پروفیل آلومینیومی نصب راحت و ساده ای دارد.
• می توان آن را در مدل های مختلف با درب وزنه ای و لولایی ساخت.
• محل قرار گیری دستگاه اصلی را نمایش می دهد.
• می توان آن را با ضخامت و رنگ مورد علاقه مشتری تولید کرد.
• استفاده از آن محیط را زیباتر و شکیل تر می کند.
• در ساخت آن از رنگ کوره ای استاتیک با مقاومت و ماندگاری بالا استفاده می شود در نتیجه در برابر شرایط مختلف دوام زیادی دارد.
• می توان آن را در مدل های گوناگون پره متحرک و ثابت تولید کرد.
• تهویه مطبوع ایجاد کرده و باعث حفظ سلامت دستگاه ها می شود.
• می توان آن را در اندازه های مختلف و با آلیاژ های گوناگونی تولید کرد.
• در قسمت پشت دریچه می توان از فیلتر یا توری استفاده کرد تا ورود آلودگی جلوگیری نماید.
• در انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می توان از آن استفاده کرد.

همانطور که مشاهده کردید دریچه داکت اسپیلت دارای مزیت های زیادی است. به همین دلیل شرکت درساپلاس اقدام به تولید پروفیل های داکت اسپیلت با کیفیت بالا کرده است تا بتواند نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

انواع دریچه بازدید داکت اسپیلت کدام است؟

دریچه بازدید داکت اسپیلت متنوع است و مشتریان با توجه به نیاز خود و همچنین سلیقه و بودجه ای در اختیار دارند یکی از آن ها را انتخاب می کنند. در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

• دریچه داکت اسپیلت آلومینیومی با درب ساده لولایی


یکی از رایج ترین انواع دریچه داکت اسپیلت، با درب ساده لولایی است که در آن درب کاملا صاف، بدون شیار و منفذ طراحی و ساخته شده است. از جمله ویژگی های آن این است که در زمان باز شدن، درب کاملا جدا نمی شود و به کمک لولا به فریم آن متصل می ماند.


• دریچه داکت اسپیلت با درب ساده وزنه ای


این نوع دریچه زیر مجموعه درب های ساده و فلت به حساب می آید و از ویژگی های بارز آن این است که در زمان باز شدن، درب از فریم کاملا جدا می شود و هیچ گونه شیار و منفذی بر روی آن وجود ندارد.

• دریچه داکت اسپیلت با درب شیاردار لولایی


این نوع دریچه دارای شیارهایی بر روی درب و فریم خود می باشد و درب با کمک لولاهایی به قاب متصل است و در ضخامت های مختلفی تولید می شود.

• دریچه داکت اسپیلت با درب شیاردار وزنه ای


این نوع دریچه همانطور که از نامش مشخص است دارای شیارهایی بر روی درب خود می باشد و در زمان باز شدن آن، درب کاملا از قاب جدا می شود.

از دیگر انواع دریچه های داکت اسپیلت می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• دریچه داکت اسپیلت با درب خطی لولایی

• دریچه داکت اسپیلت با درب مشبک لولایی
• دریچه داکت اسپیلت با درب مشبک وزنه ای
• دریچه داکت اسپیلت با شیار پره Z
• دریچه داکت اسپیلت با درب شیاردار مختلط

همانطور که مشاهده کردید این نوع دریچه های بازدید دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس آن ها پروفیل های آلومینیومی داکت اسپیلت متنوعی نیز توسط کارشناسان ما در درساپلاس طراحی و تولید می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت چقدر است؟

از آن جایی که پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت در ابعاد و اشکال مختلفی متناسب با نیاز مشتری ساخته می شوند قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و دقیق را برای همه آن ها در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید و سفارش این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت راهنمایی های لازم، از قیمت پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت مورد نظرتان مطلع شوید.

در این مقاله درباره پروفیل آلومینیومی داکت اسپیلت و پروفیل مخصوص آن صحبت کردیم. از مزایا و انواع آن گفتیم. اکنون نوبت شماست که متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در این مرحله دچار تردید هستید می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما در درساپلاس کمک بگیرید.