ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

چرا پروفیل آلومینیومی هندریل بهترین انتخاب برای فضاهای تجاری است؟

پروفیل آلومینیومی هندریل بهترین انتخاب برای فضاهای تجاری است؟
دسته بندی مقالات
برچسب ها

اگر می خواهید بدانید چرا پروفیل آلومینیومی هندریل بهترین انتخاب برای فضاهای تجاری است؟حتما تا انتهای مطالب با درساپلاس همراه شوید و با مزایا و کاربرد های این نوع پروفیل آشنا شوید چرا که یکی از مواد بسیار محبوب هندریل در بین مردم، پروفیل آلومینیومی هندریل است که به خاطر ویژگی های خوبی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل هندریل آلومینیومی چیست؟

با توجه به فراوانی فلز آلومینیوم و افزایش دسترسی افراد به آن، در صنایع مختلف از این فلز پر کاربرد استفاده های زیادی می شود. یکی از کاربردهای آن، ساخت پروفیل است. پروفیل های هندریل آلومینیومی قابلیت جدا سازی دارند یعنی به راحتی می توانید کل سازه را یا بخشی از آن را از سایر قسمت های پروفیل جدا کرد.

این نوع پروفیل نمای بسیار زیبایی دارد و به خاطر استحکام و مقاومت بالا می توان به راحتی از آن در ساختمان های مختلف استفاده کرد. علاوه بر آن نگه داری و تمیز کردن پروفیل هندریل آلومینیومی بسیار راحت است در نتیجه انتخاب درستی برای استفاده در ساختمان به حساب می آید.

مهم ترین مزیت های پروفیل هندریل آلومینیومی چیست؟

همانطور که گفتیم پروفیل هندریل آلومینیومی ویژگی های زیادی دارد و به دنبال آن، مزیت های زیادی نیز وجود خواهد داشت. در ادامه می خواهیم مهم ترین مزیت های این نوع پروفیل پر کاربرد را نام ببریم.

• پروفیل هندریل آلومینیومی نیاز به نگه داری ندارد به جز آن که مدتی یکبار آن را تمیز کنید. با توجه به این ویژگی بسیار مهم، این نوع پروفیل تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر و مهم در سازه های هوشمند و مدرن شده است.

• با توجه به ویژگی محکم و وزن کم این پروفیل، می توان ارزش سازه ها را افزایش داد.

• استفاده از آن ساده و راحت است و کاربرد های متنوعی دارد. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید آن را به اشکال مختلفی استفاده نمایید.

• پروفیل هندریل آلومینیومی قابل استفاده در داخل و یا خارج از ساختمان ها می باشد.

• نصب این نوع پروفیل نسبت به سایر انواع آن، بسیار آسان تر می باشد.

• یکی از مهم ترین مزیت های پروفیل هندریل آلومینیومی، قابل بازیافت بودن و سازگار بودن با محیط زیست است.

• هندریل آلومینیومی دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود و از این جهت مقاومت بالایی دارد.

• این نوع پروفیل ها به راحتی ساخته و به آسانی نصب می شوند و پلاگین ثبت اختراع در اتصال به تصویب رسیده که باعث می شود کارایی نصب تا حد زیادی بهبود پیدا کند.

• تنوع پروفیل هندریل آلومینیومی زیاد است و شما می توانید از بین اشکال مختلف آن، دست به انتخاب بزنید. سبک اروپایی، آمریکایی و مد فعلی از جمله سبک های این نوع پروفیل می باشد که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارد.

• با استفاده از اسپری یا اکسیداسیون ویژه، ضد اشعه ماوراء بنفش، غیر محو، بدون پوسته، غیر زرد، بدون کف، بدون ترک و غیر کرم خورده می توان عمر مفید این محصول آلومینیومی را تا بیشتر از 60 سال افزایش داد.

با توجه به همین مزیت های مهم پروفیل هندریل آلومینیومی است که استفاده از آن در ساختمان های مختلف مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی را جذب کرده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما در درساپلاس کسب نمایید.


انواع پروفیل آلومینیومی نرده

اکستروژن هندریل و قابلیت های اکستروژن سفارشی

اکستروژن هندریل به عنوان عناصر پشتیبانی برای استفاده در نرده های راه پله و بالکن طراحی شده و بیشتر در صنایع مربوط به ساخت و ساز و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام اکستروژن هایی که وجود دارند مجهز به محل قرار گیری برای نگه داری و پنهان کردن پیچ های بست می باشند در نتیجه هم عملکرد عالی دارند و هم آن که بسیار زیبا هستند. معمولا اکستروژن هندریل را با استفاده از آلیاژ آلومینیوم 6060 می سازند و آن را در قالب نواری مناسب به بازار عرضه می کنند.

هندریل و قابلیت های اکستروژن سفارشی

در پروژه های معماری خلاقانه نمی توان از یک اندازه مناسب برای همه گزینه های نرده استفاده کرد. با کمک اکستروژن سفارشی و عملیات ثانویه که ما بر روی آن انجام می دهیم می توانید اکستروژن های دقیق و مورد نیاز پروژه خود را داشته باشید. در صورتی که طراحی مناسبی برای آن داشته باشید، با کمک ما و صرف هزینه کمتر می توانید پروفیل مورد نیاز خود را با کیفیتی عالی و مطابق با مشخصات مد نظرتان در اختیار داشته باشید. فقط کافی است با متخصصین ما در درساپلاس تماس بگیرید.


کارشناسان ما در درساپلاس آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند: 09122012776

کاربرد های پروفیل هندریل آلومینیومی

پروفیل هندریل آلومینیومی با توجه به ویژگی هایی که دارد در راه پله ها، فضای باز و بالکن ها با کمک یک سری از یراق آلات مورد استفاده قرار می گیرد. هندریل آلومینیومی مانند یک گیره یا تکیه گاه در ساختمان ها عمل می کند به همین دلیل در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

های پروفیل هندریل آلومینیومی

• در ساختمان ها در مسیر های خروجی اصلی در دو طرف راه پله ها
• در مکان های پر خطر از جمله در دو طرف شیب راه هایی که در مسیر دسترس یا خروج اصلی ساختمان قرار دارد به صورتی نصب می شود که فاصله هر میله دستگیره از یکدیگر حدود 75 سانتی متر باشد.
• در فضای ساختمان های مسکونی و بیشتر در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به توضیحاتی که درباره ویژگی ها و مزیت های مهم پروفیل هندریل آلومینیومی دادیم بهترین انتخاب برای فضاهای تجاری استفاده از همین نوع پروفیل هندریل می باشد تا علاوه بر تامین استحکام و مقاومت سازه زیبایی و طراحی مدرنی را به سازه بدهد و آن را متناسب با سبک های جدید و به روز نماید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


کارشناسان ما در درساپلاس آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند: 09122012776

قیمت پروفیل هندریل آلومینیومی چقدر است؟

همانطور که می دانید برای ساخت یک پروفیل علاوه بر نوع مواد اولیه، فاکتور های دیگری نیز وجود دارد که در قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. فاکتورهایی مانند اندازه و ابعاد پروفیل، نوع طراحی آن، یراق آلات مورد استفاده در آن و … همگی در قیمت گذاری آن اثر دارند. شما می توانید قیمت دقیق و به روز پروفیل هندریل آلومینیومی مورد نظرتان را از کارشناسان ما در درساپلاس جویا شوید و ضمن دریافت راهنمایی های لازم سفارش خود را ثبت نمایید.